点评:Ik had voordien al gelezen over dit uitkijkpunt, de prijs om er gebruik van te maken en de uitzichten die je nààst het uitkijkpunt even goed hebt. Bij aankomst staan er al van ver twee fluohesjes te zwaaien om de auto's naar parkeerplaatsen te dirigeren. We vragen nog "do we have to pay?" "No, no is for free". Ok dan zullen we maar parkeren waar ze ons naar toe wijzen zeker. Stappen uit, kijken naar het bord 9 euro pp. , dat gaan we niet doen. We wandelen wat verder naar de omgeving, begint dat fluohesjes als gek te roepen dat we moeten vertrekken. Hoe? het was toch for free? No, no. No view, no food, no parking, you go away kregen we toegesnauwd. Van op het wegje links heb je een even mooi zicht en is er wel wat mogelijkheid om te parkeren. Let er overigens op of het wel opgeklaard is. Toen we er pas toekwamen had je van boven naar beneden alleen zicht op lage bewolking. Even later trok het open.
翻译:我事先已经了解过这个观景点,包括门票价格以及观景点旁边同样美丽的景色。到达后,我们看到两个穿着反光背心的人已经在远处挥手引导车辆停放。我们问:“需要付费吗?” “不用,不用,免费。” 好吧,那我们就按他们指示停吧。我们下了车,看了看牌子:每人9欧元。我们可不打算停。我们又往周围走了一小段,那两个穿反光背心的人就开始疯狂地喊叫,让我们离开。怎么可能?这里不是免费的吗?不行,不行。没风景,没吃的,没停车位,你们都给我滚开!他们厉声说道。左边的小路景色同样优美,而且还有停车位。对了,一定要等到天气放晴后再去。我们刚到的时候,从上到下都是低云。过了一会儿,云就散了。