点评:Ben burdan yorumlari okuyup gittim ancak yazılan hiç bir kötü yorumla karşılaşmadım 4 senedirde giderim ne musluktan deniz suyu akıyor nede evdeki tabaklar bardaklar ne eksik nede yağlı bazı insanlar konuşurken kendini hitap etmek yerine bütün herkezi ilgilendiriyosun yani Parana göre ev var ben her gittiğimde 1 ay kalıyorum insanida çok güzel kaldığım ev site otoparkı var bizim kiracı insanı bazıları 4 kişi ev tutup 10 kişi kaliyolar her hatayı karşıda arıyoruz ben ve erikli deniz ve insan acisindan çoğu pahalı tatil beldelerinden daha iyi zaten belli bir kişi kapasitesi var erikli'nin onun üstüne çıkıldığında tek yaşanan sorun kalabalık ana cadde kısmında kalıyorum ordan kiraliyorum ve çok rahatım site güvenliğinden tütün kimse kapısını dahi kitlemiyor buraya yorum yazen kişiler bence olayları abartmış inanki böle sorunların hiç biri yok bu yerde
翻译:我看了评论后才去的,但没遇到任何负面评价。我去那里已经四年了,水龙头里流出来的不是海水,盘子和杯子也齐全,而且一点也不油腻。有些人说话时会顾及所有人,而不是只顾自己。那里有各种价位的房子,总有一款适合你。我每次去都住一个月,那里的人都很友善。我住的房子有停车场。我们的房客都很好;有些人租的是四人房,结果住了十个人。我们总是喜欢挑别人的毛病。就大海和人情而言,埃里克利比很多昂贵的度假胜地都好。埃里克利有一定的人口容量限制;唯一的问题是,如果超过限制就会人满为患。我住在主街边,租的房子就在那里,住得很舒服。那里有保安;甚至没人锁门。我觉得那些写评论的人有点夸大其词了。相信我,这里根本没有这些问题。