点评:Wat een ongemakkelijke ervaring. Bij élke ronde verplicht direct contant afrekenen aan de bar, zonder dat dit vooraf normaal wordt uitgelegd. Dat haalt totaal de ontspanning weg van gewoon rustig iets drinken op een terras.
Toen ik vroeg waarom dit nergens duidelijk aangegeven stond, kwam een jongen in een gymshark-shirt nogal intimiderend en neerbuigend over. In plaats van normaal uitleg geven, kreeg je eerder het gevoel dat je je moest verantwoorden omdat je een biertje bestelt.
Daarnaast zat het personeel openlijk over andere mensen op het terras te roddelen. Dat creëert echt een ongemakkelijke en onprofessionele sfeer. Als personeel zo over andere klanten praat, vraag je je automatisch af wat ze zeggen zodra jij wegloopt.
Misschien investeren in een normaal kassasysteem of software waarmee mensen gewoon achteraf kunnen betalen, zoals in vrijwel iedere andere horecazaak anno nu, zou geen overbodige luxe zijn.
Irish pubs horen gezellig, warm en ontspannen te zijn. Hier voelde het eerder gespannen, ongemakkelijk en amateuristisch.
翻译:真是令人不舒服的体验。每次点酒都必须在吧台立即用现金支付,事先却没有任何解释。这完全破坏了在露台上安静小酌的轻松氛围。
当我询问为什么没有明确标示时,一个穿着Gymshark T恤的家伙态度傲慢,令人望而生畏。他非但没有给出合理的解释,反而让人感觉好像在为自己点啤酒的行为辩解。
此外,服务员们还在露台上公开议论其他客人。这营造了一种令人不适且不专业的氛围。当服务员这样议论其他顾客时,你一离开就会忍不住好奇他们在说什么。
或许投资一套标准的POS系统或软件,让顾客像现在几乎所有其他餐饮场所一样事后付款,并非多余之举。
爱尔兰酒吧本应是舒适、温馨、轻松的。而在这里,却给人一种紧张、不自在、业余的感觉。