点评:Vi var der på Sveriges nationaldag, hvilket må antages at betyde noget for besøgstallet - så må man jo have flere ansatte klar til at servicere.
Der var mange boder med mad fra forskellige nationaliteter i anledning af dagen.
Det var meget begrænset, hvor mange der var i egentlige historiske dragter i husene. Lidt skuffende..
Vi havde heldigvis bestilt bord til frokosten - köttbullar. Det virkede dog som om der var unødvendigt lang betjening. Alle borde var ikke engang fyldt.
Til gengæld var deres vaffel-bod komplet spil af tid. Efter at have stået i kø i omkring en halv time kunne vi høre nogle helt henne ved kassen få at vide, at det ville tage 30 min for en omgang vafler! Så skred vi! Det er totalt elendig kundehåndtering ikke at gøre folk i en uendeligt langsom kø opmærksom på, at HVIS det engang når frem, så er der yderligere lang ventetid.
翻译:我们去的那天正好是瑞典国庆日,游客数量肯定不少——人多的话就得安排更多员工服务。
当天有很多摊位售卖不同国家的特色美食。
不过,在屋子里穿历史服装的人不多,有点令人失望。
幸好我们提前预订了午餐——瑞典肉丸(köttbullar)。然而,排队时间似乎过长,而且有些桌子甚至都没坐满。
另一方面,他们的华夫饼摊位简直是浪费时间。排了大约半个小时的队后,我们听到收银台那边的人被告知,一份华夫饼还要等30分钟!所以我们只好走了!对于排着长队的顾客来说,即使华夫饼最终能做好,也还要再等很久,却不告知他们,这简直是糟糕透顶的客户服务。