点评:jeg havde læst at i var på fallittens rand, så blandt andet derfor ville vi støtte op og nyde en eftermiddag på at se de fantastiske sandskulpturer og dejlige tropehus. Der står et skilt ude ved p - pladsen at man skal betale inde ved cafeen i tropehus og på vej derned ad standsede jeg lige op for at kigge på en vidunderlig sandskulptur og med det samme kom en løbenes ud og nærmest angribendes kommanderede mig ind for at betale øjeblikkeligt nærmest som om jeg prøvede at snyde, det var sådan jeg følte det (jeg havde max stået i 10 sec. og sagde: jaja, vi er på vej smilede jeg, Men det var hun ligeglad med at høre på og sagde at jeg skulle komme ind og betale NU og om vi ikke havde set skiltet og alt mulig andet fuldstændigt unødvendigt. Virkelig dårlig modtagelse og dårlig stil. Vi har været der masser af gange før og havde faktisk aftalt inden dette besøg at vi ville komme igen senere på sommeren for ligesom at støtte op og selvfølgelig igen nyde en dejlig eftermiddag, men nu er jeg faktisk lidt i tvivl om det bliver aktuelt ;-)
翻译:我之前听说你们濒临破产,所以我们特意前来支持,也想好好欣赏一下精彩的沙雕和美丽的热带温室。停车场旁边有个牌子,上面写着要进热带温室里的咖啡馆付款。我下楼的时候停下来欣赏一个很棒的沙雕,结果一个女人立刻跑出来,几乎是咄咄逼人地命令我马上进去付款,好像我想骗钱似的。我当时就是这种感觉(我最多只站了10秒钟,笑着说:“好的,我们马上就到。”但她根本不听,非要我马上进去付款,还说我们没看到牌子,真是完全没必要。接待和服务态度都太差了。我们之前来过很多次,而且这次来之前还约好夏天晚些时候再来支持你们,当然也想再享受一个美好的下午,但现在我有点怀疑到时候再来还有没有意义了 ;-)