点评:Eşimin ısrarı üzerine gittik kazıklandık geldik girişte solda adına bakamadım adamın biri bursanın en güzel İskenderi burada diye bağırıyordu bu kadar bağırdığına göre güzeldir dedik girdik hayatımda yediğim en vasat iskenderi yedim küçücük tabak 750 tl ne hikmetse en kalabalık olduğu gün kredi kartı da geçmiyormuş fişte kesen yok nakit yada ibana isteniyor ödeme velhasıl rezil bir durum mevcut satıcılardan dolayı ana görseli güzelliği yakalamak mümkün değil çünkü her evin önü tezgahlarla kapatılmış durumda bildiğin açık avm ye dönmüş gidilmez bir kere o hata yapıldı gitmeyi düşünenlere sesleniyorum hiçbir şey kaybetmezsin girişte insan zaten nerden geldim diye sorguluyor sadece çıkan insanların söylentilerine kulak verin gidenler olur ise memnun çıkan bir tane insan yok herkes geldiğine pişman şekilde ayrılıyor
翻译:我们是被我老婆坚持要去的,结果被宰了一刀。入口左边,我看不清店名,但有个男的在那儿大喊大叫,说布尔萨最好吃的伊斯肯德烤肉就在这里。我们觉得肯定不错,就进去了。结果我吃到了有生以来最难吃的伊斯肯德烤肉,一小碟就要750里拉。不知道为什么,在生意最好的时候,他们居然不收信用卡,也不给收据,只收现金或者银行转账。总之,体验糟透了。因为摊贩太多,根本没法好好欣赏店面的风景,每家每户都被摊位堵住了,简直成了个露天购物中心。千万别去,我犯过同样的错误。至于那些想去的人,我劝你们:去也没什么损失。一进门你们就开始怀疑自己是不是从哪儿来的。听听那些去过的人怎么说,没有一个人满意而归。每个人都后悔去了。