点评:Πήγαμε με την 6χρονη κόρη μας και μια φιλική οικογένεια με 3 κορίτσια παρόμοιας ηλικίας. Τα κορίτσια είδαν τα φουσκωτά στην θάλασσα από τον δρόμο και ενθουσιάστηκαν.
Έπρεπε να συνοδεύονται από έναν ενήλικα μας είπαν και έτσι αποφασίσαμε δυο μαμάδες να πάμε με τέσσερα κοριτσάκια ηλικίας από 5εως7. Η τιμή ήταν τσιμπημένη, 10€ το παιδί για μία ώρα.
Το θετικό ήταν ότι οι συνοδοί ήταν δωρεάν. Ως εκεί όμως. Τα μικρότερα παιδιά δεν μπόρεσαν να ανέβουν ποτέ στην κατασκευή και η φίλη-μητέρα τα απομάκρυνε με κλάματα.
Τα δύο μεγαλύτερα 7 ετών τα συνόδευσα εγώ. Είμαι γυμνάστρια 52 ετών με πτυχίο ναυαγοσωστικής και ενεργή κολυμβήτρια μεγάλων αποστάσεων
Τα αναφέρω αυτά γιατί διαφορετικά δεν θα τα κατάφερνα με το τίποτα μα τα κορίτσια
Τα μπαλόνια πολύ ψηλά και σκληρά τα τραβούσα απ τα χέρια να ανέβουν έπιναν νερό συνέχεια παρά το σωσίβιο και μετά από λίγο ευτυχώς τις έπεισα να φύγουμε
Ο ναυαγοσώστης προφανώς κουρασμένος ήταν μη-βοηθητικως , θεώρησε ότι τα παιδιά συνοδεύονται και δεν ήθελε καμία σχέση με εμάς. Αλλά το καταλαβαίνω μες τον ήλιο ένας άνθρωπος να προσπαθεί να ισορροπήσει εξαντλείται
Στην τελική του δεν πρέπει ν αφήνουν παιδιά μικρά να προσπαθούν να ανέβουν καν
Τα λίγο μεγαλύτερα θα πρέπει να έχουν συνοδούς τουλάχιστον με πτυχίο ναυαγωσωστικης και πανω
Πολύ άσχημη εμπειρία και πολύ δυσάρεστο για τα παιδιά
Κατά τα άλλα η θάλασσα ήταν σχετικά ήρεμη και το φαγητό στα γύρω μαγαζιά καλο
翻译:我们带着6岁的女儿和一家友好的家庭一起去玩,他们家有三个年龄相仿的女孩。女孩们从街上就看到了海里的充气游乐设施,兴奋极了。
他们告诉我们必须有大人陪同,所以我们两个妈妈决定带着四个5到7岁的女孩一起去。价格很便宜,每个孩子10欧元,玩一个小时。
好处是陪同人员免费。但也就仅此而已了。年纪小的孩子根本爬不上去,那位妈妈只好哭着把她们带走了。
我陪着两个7岁的大孩子。我是一名52岁的体操运动员,持有救生员证书,也是一名活跃的长距离游泳爱好者。
我之所以提到这一点,是因为如果不是因为这些,我根本无法带着孩子们完成这项挑战。
气球升得很高,我用力拉着她们的手往上爬,尽管她们穿着救生衣,却不停地喝水。过了一会儿,我好不容易才说服她们离开。
救生员显然很累,而且不太乐于助人。他以为孩子们有人陪同,所以不想理会我们。但我理解在阳光下保持平衡会让人筋疲力尽。
总之,他们根本不应该让小孩子尝试升空。
年龄稍大一些的孩子应该有至少持有救生员证书或更高级别证书的陪同人员。
这是一次非常糟糕的经历,对孩子们来说也很不愉快。
除此之外,海面相对平静,周围商店的食物也不错。