点评:Bij de Milikloof aangekomen parkeer je gewoon je auto langs de kant van de weg en ga je wandelen. Niks aan de hand, parkeerplaatsen zijn echt overbodige luxe
Een korte wandeling van 3 km heen en 3 km terug. Klinkt eenvoudig … was niet zo. Het enig vlakke deel was die van het ijzeren bruggetje over een riviertje. Volgens mijn telefoon hebben we 64 etages aan hoogte overwonnen vandaag. Heel grote vijgenbomen gezien met stammen van type 100 jarige eik en salie struiken om u tegen te zeggen. Veel vogels en kikkers gehoord, vlinders libellen en bijen gezien. Echt super!
Als lunch zijn we op het einde van de 3 km heen gaan genieten in de Bananenbar. Wat is die geitenkaas uit de oven hier toch lekker. En nog maar te zwijgen van de vers geperste fruitsappen. Ik had een mixt fruitsap. Die was niet de drinken met een rietje omdat die zo stevig was met alle stukjes erin. En ja je kan je fruitsap opeten met een vork. 🤣 Ik heb het vandaag bewezen. Na al dat lekkers mochten we weer 3 km bergop wandelen terug richting auto. Dat was weer super want nu zie je weer alles vanaf de andere kant.
Echt een aanrader.
翻译:到达米利克卢夫 (Milikloof) 后,只需将车停在路边,然后步行即可。完全没问题;停车位真的是一种不必要的奢侈。
往返只需步行 3 公里。听起来很简单……但并非如此。唯一平坦的路段是穿过一条小河上的小铁桥。根据我的手机显示,我们今天征服了 64 个海拔落差。我们看到了树龄百年的橡树,树干粗壮,还有令人印象深刻的鼠尾草丛。听到了许多鸟鸣和蛙鸣,看到了蝴蝶、蜻蜓和蜜蜂。真是太棒了!
午餐时间,在步行 3 公里到达目的地后,我们去了 Bananenbar 餐厅享用午餐。这里的烤山羊奶酪非常美味。更不用说鲜榨果汁了。我点了一杯混合果汁。由于果汁里有很多果肉块,非常浓稠,用吸管根本喝不下去。没错,你可以用叉子喝果汁。🤣 我今天就亲身验证过了。吃完那些美味之后,我们得走3公里上坡路才能回到车边。这感觉真棒,因为现在可以从另一个角度欣赏风景了。
强烈推荐。